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Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
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Bill Gates - will he try to force vaccinate you soon ?

Started by hartiberlin, May 20, 2020, 02:53:04 PM

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lancaIV

Johan,warum nehmen Sie Zahlen der BR deutschland und nicht zum Beispiel Tschechiens,wo gerade bei 10,7 Mio. Einwohnern die taegliche Neuinfektionsrate auf ueber 10.000 angestiegen ist ?

Eine Million und mehr Testanalysen in BR ,Kostenpunkt volkswirtschaftlich 140 Euros pro Fall,ausgehend von Arzt/-Praxiskosten ,wohl an die 100 Euros und die Labortestkosten,gerade vereinheitlicht auf 39,4 Euros als PCR-Test !
Arztkosten werden ueber die Krankenversicherung verrechnet, nicht sofort dem Versichertem ersichtlich !
Wenn Arztbesuch waehrend gewoehnlicher Arbeitszeit = Verdienstverlust fuer den zu Testendem  !
Bei Rueckkehr aus offiziell deklarierten Risiko-Gebieten/-Laendern  : Testpflicht !


Gelder,welche - woanders - sinnvollerer zu nutzen waeren !

Wirtschaftlichkeitsgebot,eine maximale Pflicht in jedem demokratischen Staat , zudem Verhaeltnismaeszigkeit !

Wirtschaftlichkeitgebot schlaegt niedere Gesetze : Instrument *Einstweilige Verfuegung ! *


Es gibt Menschen,welche an deren alten Eltern/-Teilen haengen,welche sich in Senioren-/Altenheimen aufhalten/befinden !
Bei vielen dieser Heime liegt die Erkrankungsrate ,Europa-weit,an die 50% und darueber,Risikogruppe !
Zudem haeufig auch ein Grossteil des Personals infiziert ist und deshalb ausfaellt !
Stellen sich AHA-Verweigerer sich freiwillig und zu Zivildienst-Entgelt ersatzmaessig zur Verfuegung ?
Die erwachsenen Kinder dieser Aelteren danken bestimmt fuer dieses freundliche Ansinnen !

MfG
p.s. : zu Wirtschaftlichkeitsgebot eine vorlaeufige *Lock-down*-Bilanz :
        laut heutigem www.ntv.de Artikel belaufen stationaere Behandlungskosten in Deutschland :
       bei AOK-Versichrrten : 10700 Euros,bei Beatmungsfall 38500 Euros
      bei der Barmer Ersatzkasse : 6900 Euros

Frage :

von je 100000 Einwohnern wieviele Infektionsfaelle,daraus wieviele mit stationaerem Behandlungsbedarf ?

Bisher hat der parlamentarische Lock-down zu 100 Mrd. Euros Bundeshaushalt-Neuvrrschuldung gefuehrt .

               100 000 000 000 Euros geteilt 8000 Euros mittlere stationaere Behandlungskosten :
                     entspricht  12 500 000 Intensiv-Patienten mit Krankenhauseinweisungsbedarf



                                                                     Verhaeltnismaeszigkeit ?
Die Insolvenz-Situation von zirka 10% der Privathaushalte,u.a. Selbstaendige und Freiberufler und Teilzeitler, uebertrifft die 100 Mrd Euro an Schaden bei Weitem !

lancaIV

www.ntv.de SO TEUER WIRD DIE CORONA-KRISE FUER DEUTSCHLAND

Anfrage des Linken-Fraktionsvorsitzenden an das Finanzministerium :
Antwort :bis zu 1,446 Billionen ( englisch :Trillion/-s) oder 1446 Milliarden (englisch :Billion/-s) Euros Belastung der oeffentlichen Kassen fuer das erste Jahr

1446 Mrd /8000 = 180 750 000 INFIZIERTE Krankenhaus-eingewiesene  Intensiv-Patienten-Behandlungen,!aut Aerzteblatt zwischen 10 Tagen und 3 Wochen Aufenthalt

Es wird wohl gerade ueber 1/10,eher 2/10, des gesamten Netto-Volksvermoegens umgewandelt !

Also,so als kaufmaennischer Krankenhausdirektor,nehmend die Zahlen der AOK :
Intensivpflege 10700 Euros und unter *Ventilation/Beatmung* 38500 Euros verrechnend

ist es opportun eine Grosszahl der Infizierten zu *Beatmungs-Notwendigen* zu deklarieren,da bedarf es nur eines intensiven Gespraeches mit dem aerztlichen Direktor (Planstellenabbau,....)
laut Aerzteblatt 74 von 100 der Corona-Patienten in Krankenhaeusern  !
Sind ja nur knappe 28000 Euros Differenz ! Halber Tesla ,so als materialistischer Marktwert !


Selbst Beatmung kann typischen Alters-Tod nicht ueberlisten !
https://www.aerzteblatt.de/archiv/215066/Beatmete-Patienten-Ursachen-der-COVID-19-Mortalitaet

Johan_1955


WHO-Bulletin: Forscher: Corona-Todesrate ist wahrscheinlich geringer als 0,2 Prozent!

https://www.berliner-zeitung.de/gesundheit-oekologie/forscher-corona-sterblichkeit-betraegt-023-prozent-li.111917?fbclid=IwAR2LGl81i5OoOjebQ4CpjLJgKt3j5cLCsNWXYfP254YDrRTrbsixn-fgSyg#Echobox=1602932930


Results: I included 61 studies (74 estimates) and eight preliminary national estimates. Seroprevalence estimates ranged from 0.02% to 53.40%. Infection fatality rates ranged from 0.00% to 1.63%, corrected values from 0.00% to 1.54%. Across 51 locations, the median COVID-19 infection fatality rate was 0.27% (corrected 0.23%): the rate was 0.09% in locations with COVID-19 population mortality rates less than the global average (< 118 deaths/million), 0.20% in locations with 118–500 COVID-19 deaths/million people and 0.57% in locations with > 500 COVID-19 deaths/million people. In people < 70 years, infection fatality rates ranged from 0.00% to 0.31% with crude and corrected medians of 0.05%.


https://www.who.int/bulletin/online_first/BLT.20.265892.pdf

Conclusion: The infection fatality rate of COVID-19 can vary substantially across different locations and this may reflect differences in population age structure and case- mix of infected and deceased patients and other factors. The inferred infection fatality rates tended to be much lower than estimates made earlier in the pandemic.

e2matrix


I won't waste my time arguing with or responding to those who won't see the truth from doctors, scientists and data I present here.   You can take it or leave it.  Use it or not.  Your choice.


This is from America's Frontline doctors.  The one speaking the first 12 minutes is a certified physician and also a Stanford educated attorney.   They are standing in front of America's Supreme court.   The first 12 minutes or so gives a great deal of info about the great mask hoax and why it should not be mandated or even pushed on people.   


In the first two minutes you get info about a doctor who is treating patients for Covid 19 for FREE in all 50 states by just going to his website.  Out of 1900 positive cases ALL recovered using HCQ and a couple other items and only one out of the 1900 needed to be hospitalized.  There was ZERO mortality rate with the patients they treated.   Another doctor has a clinic in an area one of the highest risk populations.  His clinic saw over 20,000 patients and they had ZERO deaths and only ONE hospitalization.


These are the genuinely good doctors.   These doctors are being told NOT to treat the patients with HCQ.  They are ignoring it and saving lives.  The mainstream media is spreading LIES.  The FDA, CDC and WHO are controlled by big money - not by concern for your health.




Banned on Youtube:
https://www.infowars.com/posts/banned-from-youtube-americas-frontline-doctors-hold-2nd-summit-in-dc/

Or if you want to get it from the source (you need to give an email here) :
https://www.americasfrontlinedoctors.com/stream/


Johan_1955


And even more Lucifer out Genf-CH:

https://www.youtube.com/watch?v=-GMci7r0WVg


Remember:
The useful idiots – their words, not ours – who are helping the process along know NOT what they do.
If they DID know, they would stop, because they would KNOW that they, too, will be either terminated
or become part of a GLOBAL SLAVE CAMP.


The New Order of the Barbarians:

http://www.sweetliberty.org/nobarbarians1.htm