Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!

Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of these Archives, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above.
You can visit us or register at my main site at:
Overunity Machines Forum

Maquette de rotor ? rampe

Started by quartz, April 09, 2007, 03:44:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lifter

:) Salut ? tous !!!

Ptit coucou pour dire que chuis l? !!!

? +++  ;)

quartz

Super Lifter,
j'ai pr?f?r? assurer en multipliant les Forums

A+
Chaque minute qui passe est une occasion de changer le cours de ta vie

SEB 974

Slut a tous !
Merci Quartz pour ton mail...mais pourquoi onnoucachetout.com est ferm???
voila...vaill? sur mon proto today mais j'y pense !!!
bonne soir?e ? tous !

quartz

Salut Seb,

Apparament EcliptuX le cr?ateur du Forum passe ? autre chose !!
voil?

A+++
Chaque minute qui passe est une occasion de changer le cours de ta vie

SEB 974

Salut Quart :D
Je viens de jeter un coup d'oeil ? tes derni?res vid?os..sympa! Mais il va faloir que tu penses ? affuter ta lame de scie!! lol ton CP brule!! mdr
Et pis bien jou? le cou du coucou en pleine vid?o !! lol
Comme on dit ? la R?union je "moucate" mais je trouve ton travail exelant tout comme celui qui construit un perendev ? rampe avec des sortes de soupapes...il va m'en vouloir si il lit ?a !! lol
Au fait, pendant la construction de mon perendev j'ai test? le fait d'associer une force "neutre" (je me comprend) ? celle des aimants..il sagissait de rendre les aimants mobiles grace ? un cylindre dans lequel je mettais un ressort...en r?pultion l'aimant ce recule et en attraction il vient jusqu'en but?e du cylindre et j'ai trouv? que les points de blocages passait mieux...? voir.
Bonne soir?e!
Ciao