Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!



Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of this Forum, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above
Thanks to ALL for your help!!


Unbestreitbare und unbestrittene Widerlegung des Impulserhaltungssatzes

Started by hans, May 28, 2007, 11:23:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

widerlegung der impulserhaltung

the impulse conservation can be violated
4 (50%)
the impulse conservation can not be violated
5 (62.5%)

Total Members Voted: 8

hans


RainerKa

Hi

dazu f?llt mir ein spezielles Kraftwerk ein:

Nehmt eine R?hre stellt sie ins Wasser und pumpt sie leer.
Dann nehmt ihr ein Gewicht, das im Wasser noch Auftrieb haben mu?, last es in der R?hre runterfallen  und es erzeugt Energie die man nutzen k?nnte, Schiebt es unten durch eine Schleuse ins Wasser, das Gewicht treibt wieder auf und kann wieder Energie abgeben, ob das wohl funktioniert.

Rainer

hans

wenn du von mir die antwort haben willst, dann mu?t du mir ein mail an
hans.weidenbusch(-at-)gmx.de schicken, weil ich in diesem thread nix mehr poste, ehe
einge beleidigende beitr?ge gel?scht worden sind, und die autoren n?mlicher beleidigungen von diesem thread ausgeschlossen werden, wenn sie weiterhin anstelle von sachargumenten mit pers?nlichen beleidigungen auftrumpfen. hoffe du verstehst das.

vg

hans

RainerKa

^^^ War eine Frage an die Allgemeinheit nicht an dich.^^^

Rainer

helmut

Quote from: RainerKa on June 17, 2007, 02:32:27 PM
^^^ War eine Frage an die Allgemeinheit nicht an dich.^^^

Rainer

So wie ich das sehe,w?hre jetzt eine Gelegenheit ,per Aklamation deine Halbwertzeit
neu zu definieren.

helmut ;D