Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!

Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of these Archives, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above.
You can visit us or register at my main site at:
Overunity Machines Forum

Un début de résumé de mon histoire

Started by activ25, July 03, 2021, 04:56:32 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ramset

Wesley
I did ask one of our open source French
Speaking researchers to look

He seemed to have same impression ( yours)
Mostly a man driving in a car with no real
Explanation of technology .

Chet
Edit to ad
Yes it seemed persons were helping him
And now they are not ?

Whats for yah ne're go bye yah
Thanks Grandma

activ25

Plus je prend du recul sur cette histoire et plus je trouve horrible ce qu'ils ont fait, ce sont pourtant des faits que j'analyse froidement sans émotion. J'essaie d'être là plus juste possible. Il n'y a qu'une explication qui pourrait justifier les assassinats des agents, c'est que les brevets et sous brevets n'étaient plus deposables parce que j'avais déjà donné trop de détails et de solutions différentes.

Ramsey: i explained the technology in a previous message, another thread.

https://overunity.com/18681/sum-of-horizontal-forces-different-of-zero/msg558568/#msg558568

ramset

Sir
I will be certain to pass along tonight
I am work/traveling ATM in NYC area

Will be home tonight and call a few open source researchers
To view your topic

I like your stance or position on patents

A patent ( or attempt) on an FE device
Is like handing a man a stick to beat you with !

Also,
Sad to read about the abuse you received!
Respectfully
Chet K
Whats for yah ne're go bye yah
Thanks Grandma

quartz

Bonjour,
Comment peut on vous aidez dans vos démarches ?
Chaque minute qui passe est une occasion de changer le cours de ta vie

activ25

Bonjour Quartz, merci pour ton message, dans un premier temps il faut sauvegarder les lettres et les vidéos que j'ai posté car c'est contre leur intérêt. Si vous pouvez faire cela c'est cool. Ensuite, la date limite des brevets arrive à échéance disons qu'ils ne peuvent guère attendre plus tard que début novembre. Tout va bientôt être public. Si quelqu'un a les compétences en physique il peut le prouver. Une chercheuse du Lapp l'a prouvé et la envoyé à tous les labos du monde il y quelques mois (elle n'est plus joignable) mais la somme des forces c'est un choc et il y tellement d'enjeu financier qu'ils vont attendre la dernière minute. Que ce soit la Russie ou les autres pays, ils ont tous commis des actes criminels. Peut être que tous les pays du monde auraient agi de cette manière mais on ne peut pas juger avec des si, par contre ce que a fait la Russie et les pays ayant déposé les brevets est criminel. Les peuples du monde décideront ce qu'ils veulent, je ne suis pas maître de leur destin. Le pire, c'est qu'ils voulaient me laisser des miettes et que je travaille pour eux, ils rêvent.