Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!

Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of these Archives, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above.
You can visit us or register at my main site at:
Overunity Machines Forum

Norwegian Free Energy Think Tank

Started by KSJ2009, September 13, 2009, 01:33:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Metamike

I tiden mellom 1990-92 brukte meg mye tid og økonomiske ressurser i det å sette meg inn i free energi konseptet. Da gikk det med over 400,000 - Jeg lærte mye. Jeg fant også ut at flaskehalsen i løsningen av free energi utfordringen var bevissthet - å kjenne til hvordan universet faktisk fungerer. Derfor lot jeg free energi være en mer passiv bakgrunnsinteresse mens jeg jobbet med å forstå mer om universets spilleregler. Jeg har lært mye i den tiden som har gått. I løpet av den tiden har jeg utviklet kompetanse innen "modellering" - det vil si å forstå forskjellen mellom overflødig, feil og korrekt informasjon som er å finne i andres forståelse av - for eks. free energi.

Etter hvert da jeg forsto mer av universets spilleregler, kunne jeg skille mellom observerte fenomener, tomme påstander og faktabeskrivelser som danner mønstre - når sammenliknet med andre "modeller"/eksperimenter.

Jeg har nå samlet tilstrekkelig med kilder i min modelleringsforsøk til å forstå free energi, at jeg begynner å få brikkene til å falle på plass. Det begynner å haste med å få realisert det jeg nå har begynt å kunne forstå, visualisere og bekrefte - at slik er det. Jeg trenger da et utvidet aktivt nettverk og henvender meg tilbake til dette forumet etter en lang passiv pause i det offentlig rom.

Jeg holder til 45 min syd for oslo-v, har gode forhold for praktisk gjennomføring av virksomme produkter. Mye av restene fra tidligere eksperimenter er fortsatt inntakt og klar til å bli satt sammen med ny innsikt.

Den største av alle nøkkeler til å løse fri energi er å forstå at elektrisitet er alltid sekundær til magnetisme. Dvs at vi ikke lever i et "Elektrisk" univers, men et MAGNETISK univers. Da magnetiske krefter beveger seg fortere enn lysets hastighet - og faktisk bestemmer lysets hastighet - bekreftet vitenskapelig gjennom påvirkning av magnetisk current. Lys kan gå både fortere eller mer sakte - alt ettersom tettheten på den lokale "Vacuum flux density" i space.

Mens mange fortsatt ser pÃ¥ magnetisme gjenom en mer mekanisk verdensbilde, er universet i sin helhet skapt av materie skapt gjennom magnetisk tiltrekningsprinsipper og unike pulsfrekvenser for selve enheten involvert - uansett hvilket størrelse den mÃ¥tte ha, fra mikro til makro. Magnetiske krefter ogsÃ¥ kan vÃ¥re organiserte eller  uorganiserte. Den uorganiserte delen (relativ til vÃ¥r nÃ¥værende virkelighetsoppfatning) stÃ¥r for denne 96% "Dark Matter" som vitenskapen mener universet mÃ¥ bestÃ¥ av. De kaller det Dark fordi den er ikke mulig Ã¥ oppfatte - siden den er ogsÃ¥ mange variabler av lysets hastighet oppover forbi den oktaven av energi vi kan sanse fysisk.

Bokstavelig talt, vi lever i et hav av energi som vi ikke kan sanse. Tenk på at du er et vesen som bor i en stor bolle med gele. Denne energien brukes idag bare som organisert ved å pumpe mengder med "elektroner" i lukkede systemer. Energien som vi ikke kan se, bruker vi bare ikke. Det en må selvfølgelig gjøre er å lage energetiske bobler i denne energien fordi når vi gjør det på riktig måte vil vi skape en organisering av det uorganiserte til å komme inn i en retur respons til boblen, når den kollapser - "collapsing em fields".

På toppen av alt dette er det få som forstår seg nok på magnetisme som urkraft til å utnytte designen på sitt beste. Jeg ser at de som lykkes bruker gitte modell forståelser av "årsak og virkning" - noen er riktig, mens andre er helt feil. Noen prøver å forklare gjennom sin innsikt i de elektriske lovene, uten å forstå de magnetiske.

Jeg er nå i ferd med å lage en forståelsesmodell for magnetiske krefter som bygger på det vi kan kalle (Nord-Syd-Nøytral) der mesteparten er nøytral og gjennomsyrer og skaper alt som er. Dette er noe av det mest spennende jeg har vært bort i og er realiseringen av noen av mine største livsambisjoner - forstå livets og universets hemmeligheter. Nøkkelen til å forstå seg på magnetisme er også nøkkelen til å forstå seg på tyngdekraftens gåter da det er organisert magnetiske krefter som skaper tyngdekraft i alt som er - hvilket er forklart som "MASS" i "vitenskapen".

Det er ikke manage jeg kan spille pingpong med i dette prosjektet - dersom det er derimot noen herfra som er på noen som helst måte føler en form for resonans for et jeg skriver - ta kontakt på forumet, eller sende mail. Jeg er ikke flink til å betjene min mail for tiden da jeg har 100% fokus (så å si) på dette prosjektet.

Jeg sender en pil i mørket. Er det noen som føler et behov for å lære om alt de trodde de visste om elektrisitet?

teslaalset

Please, only post in English here.

There are lots of tools to translate your message before posting them here.
This requires only one action by the poster, rather than have all interested readers do this on their own.
(as an additional contribution to reduce waste of energy)

lokke

@Metamike.
I'm interested and curious about your ideas about magnetism.
I'm Swedish but I have many friends in Mysen.
send me a pm with your phone number and I will call you.

Roger.

Low-Q

Quote from: teslaalset on March 10, 2011, 07:45:09 AM
Please, only post in English here.

There are lots of tools to translate your message before posting them here.
This requires only one action by the poster, rather than have all interested readers do this on their own.
(as an additional contribution to reduce waste of energy)
Agreed. I wonder how much energy we've spent while our computers have been turned on...

boros1124

Know Egely György? A Hungarian inventor, who has been dealing with the idea of ​​free energy. More books were published, but unfortunately only one available in the shops. In multi-device writes that the free energy.
http://www.konyv-konyvek.hu/book_images/50a/999625350a.jpg