Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!

Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of these Archives, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above.
You can visit us or register at my main site at:
Overunity Machines Forum

Kapanadze Cousin - DALLY FREE ENERGY

Started by 27Bubba, September 18, 2012, 02:17:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 318 Guests are viewing this topic.

Stela

You do not understand the meaning of words . The measures are useless in this video because I show !

If I show you power measurements input and output , this does not mean that you will understand the theory !

Today I know that I am right and that this technology uses the classical induction. Tesla was the king of the rotating fields? .... Yes !!

Here is one of my video and I demonstrate a complete blindness principle.

https://www.youtube.com/watch?v=zFQpnumJ_Vo#t=1118

I put X watts input
Whatever loads Alume output or not that alter the power setting entry.
Now I show you that it is indeed more than a classic:
When you take a magnet that makes trouner near a coil there are 3 factors to consider
-The distance
-the frequency
-and the power of the magnet
I put my reel or charges output
-in away jai less power
-in closer I have more power
-in increasing frequency I have more power
-in decreasing the frequency jai less power
-in creating a more powerful magnet
I have more power
-in lowering the strength of the magnet I have less output power
but !
the method involves :
I manage to create a powerful magnet, can , medium or with powerful X watts,
Wholesale factors that create powerful magnet are not depending on the power setting entry.

If after this you do not understand I fear for you that you will never understand !

Stop being frustrated and aggressive.
I looked for one for years. No one helped me .
So please stop to think that someone will give you the solution free overnight !

I think cétait my last message. I would have helped you the author of this as I can.

PS:Incidentally Ruslan know nothing and just look for the buzzz for its FM radio channel

Je suis passé par google pour traduire, si quelqu'un peux traduire ou complémenter mieux.

Bonne journée.

wistiti

Salut Stela.
Merci pour le partage . Je crois que cette traduction embrouille plus qu'elle aide... :s
Pourrais tu svp la refaire mais en francais?
Sais-tu si les fameux pdf seront disponible un jour?
Merci encore!

Hoppy

Quote from: wistiti on February 15, 2015, 07:44:05 AM
Salut Stela.
Merci pour le partage . Je crois que cette traduction embrouille plus qu'elle aide... :s
Pourrais tu svp la refaire mais en francais?
Sais-tu si les fameux pdf seront disponible un jour?
Merci encore!

Agreed!

Stela

Vous ne comprenez pas le sens des mots. Les mesures sont inutiles dans cette vidéo parce que je montre des faits!

Si je vous montre les mesures entrée et   sortie, cela ne signifie pas que vous comprendrez la théorie par ces mesures.

Aujourd'hui, je sais que je ai raison et que cette technologie utilise l'induction classique. Tesla était le roi des champs tournants? .... Oui !!

Voici une de ma vidéo et je démontrer un des principes ici de façon complet,

https://www.youtube.com/watch?v=zFQpnumJ_Vo#t=1118

Je met 300 watts en entrée ( en exemple )
Peut importe les charges en sortie mise et allumés ( des ampoules 230v , 12v , gros courant ou faible, ça change rien dans la puissance mise dans l'entrée.
Ceci est l'aveuglement dont Tesla parlais , et pour être plus précis, c'est ce que Kapanadze disait en parlant de: 

" ne pas casser la résonance de la source émettrice."

Maintenant je vous montre que c'est un effet plus que classique:
Quand on prend un aimant qu'on fait tourner près d'une bobine il y a 3 facteurs a prendre en compte
-La distance influe sur la puissance en sortie.
-la fréquence influe sur la puissance en sortie.
-et la puissance de l'aimant  influe sur la puissance en sortie.

Ma bobine ou je met les charges en sortie joue le rôle de la bobine induit par la rotation d'un aimant. Nôtre fameuse bobine réceptrice.

-en l'éloignant j'ai moins de puissance
-en rapprochant j'ai plus de puissance
-en augmentant la fréquence j'ai plus de puissance
-en diminuant la fréquence jai moins de puissance
-en créant un aimant plus puissant j'ai plus de puissance
-en baissant la puissance de l'aimant j'ai moins de puissance en sortie

mais!

la méthode implique que:
j'arrive a créer un aimant puissant , un peux, moyen ou très peu avec 300w.

En gros les facteurs qui permettent de créer l'aimant puissant ne sont pas dépendant de la puissance mise en entrée.
Si après cela, vous ne comprenez pas, je crains pour vous que vous ne comprendrez jamais!

Tesla était le Champion du champ magnétique tournant!!! Arrêtez de vouloir croire en une autre source comme l'énergie du vide!!

Arrêtez d'êtres frustrés et agressifs parce que je ne vous dit pas tout.
J'ai cherché pendant  des années. Personne ne m'a aidé.
Alors se il vous plaît arrêter de penser que quelqu'un vous donnera la solution !

Quand on cherche on trouve, et je pourrais tout aussi bien ne pas me fatiguer à ne rien transmettre du tout.

Je pense que c'était mon dernier message. Je vous aurais aidé à la hauteur de ce que je peux.

PS: Pour Ruslan, j'ai parlé avec lui de nombreuse fois, échangé certaines vidéos. Et je peux vous dire qu'il ne sait pas plus que vous comment faire et répliquer du kapanadze. Il cherche seulement à faire le buzz pour sa radio FM.

Voila pour les francophones. Si certaine veulent expliquer en anglais avec des syntaxes mieux que les miennes. Allez y, moi je suis une brelle en communication.

Bonne journée.

NickZ

Stela:
   Alright!  If readings are useless, in this case, please show your device self running. With NO additional external input, etz...
   Also, show it lighting big wattage bulbs (100+ watt bulbs), not small bulbs, which can be lit normally through a Kacher, Joule Ringer, or Exciter circuit. 

I could not watch the whole video(s).  Not understanding a word of it...