Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!



Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of this Forum, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above
Thanks to ALL for your help!!


Pierre's 170W in 1600W out Looped Very impressive Build continued & moderated

Started by gotoluc, March 23, 2018, 10:12:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

listener191

This sentence..

"I have seen too many people who want to take credit in my place."

What does this mean exactly, if Pierre quoted an example perhaps we could understand?

L192

fr. Cette phrase..
"j'ai vue trop de gens qui veulent prendre le mérite a ma place"
Qu'est-ce que cela signifie exactement, si Pierre citait un exemple que nous pourrions peut-être comprendre?


gotoluc

Quote from: listener191 on March 25, 2018, 11:55:30 AM
Hi Gotoluc,

I don't understand this at all.  If you public domain something like Pierre has done, even if it was the whole answer, someone can then patent and steal the idea.

Even reading through the previous posts, who was indicating that they would attempt to steal the idea and patent it?  I cant see where this was either said or implied.. perhaps I missed it?

All I saw were some people that thought the OU was faked?

Regards

L192

fr.Hi Gotoluc,
Je ne comprends pas ça du tout. Si quelque chose est partagé dans le domaine public comme Pierre a fait, même si c'était toute la réponse, quelqu'un peut le breveter et voler votre idée?
Même en lisant les messages précédents, qui a indiqué qu'ils tenteraient de voler l'idée et de la breveter? Je ne peux pas voir où cela a été dit ou implicite .. peut-être que je l'ai manqué?
Tout ce que j'ai vu, ce sont des gens qui pensaient que la surunité était fausse?
Cordialement

Sorry L192 for the delay in reply. I first had to translate all the previous posts that had pilled up since yesterday. Bigger job then most would want to do!

Yes, it can be confusing I know. The problem started in the previous topic. Erfinder posted false information about me he read and believed from another forum.
So, it looks like Pierre has translated some of that information and probably thinks I'm trying to steal his device and patent it, which is completely false.
As you can clearly see, I'm trying to replicate study and share with as many serious researchers as possible and why I'm putting all the efforst in translation to include everyone.

Regards
Luc

fr.
Désolé L192 pour le retard dans la réponse. J'ai d'abord dû traduire tous les messages précédents qui s'étaient accumulés depuis hier. Plus grand travail que la plupart voudraient faire!
Oui, ça peut être déroutant, je sais. Le problème a commencé dans le sujet précédent. Erfinder posté de fausses informations sur moi, qu'il a lu et cru d'un autre forum.
Donc, on dirait que Pierre a traduit certaines de ces informations et pense probablement que j'essaie de voler son appareil et de le breveter, ce qui est complètement faux.
Comme vous pouvez le voir clairement, j'essaie de reproduire l'étude et de partager avec autant de chercheurs sérieux que possible et pourquoi je mets tous les efforts en traduction pour inclure tout le monde.
Cordialement
Luc

stargate22

Quote from: gotoluc on March 25, 2018, 11:07:44 AM
Well, that's unfortunate to loose Pierre's trust. I knew something was up but I didn't want to alarm the group. I thought once we had this new moderated topic and Pierre could see we are serious researchers and truly want to work together with him to understand the effect and then further improve it, in time would come to understand that Erfinder's information was all a purposeful sabotage to stop the research.
I'm quite sure Pierre has lost trust in me (mentioning Patent) with all the misinformation Erfinder posted about me in the first topic which none of it was translated and if Pierre used google translate that would causes even more confusion as it does a really bad job from English to French.
What Erfinder did It's an old tactic call divide and conquer.  You must all remember how Arron did the same thing to get Eric Dollard to himself.
Anyways, what can we do other then move forward with what we have. Maybe if Pierre sees we don't give up and work together he will understand that all that was misinformation purposely done to divide us so we give up and go our separate ways.
So, the question now is will you guys let that happen?  or will we stay and work together?

Please post your truthful replies as I'm sure Pierre is reading what's going on.

Kind regards

Luc

français
Eh bien, c'est dommage de perdre la confiance de Pierre. Je savais qu'il se passait quelque chose mais je ne voulais pas alarmer le groupe. Je pensais qu'une fois nous aurions ce nouveau sujet modéré sous notre contrôle et Pierre pourrait voir que nous sommes tous des chercheurs sérieux et que nous voulons vraiment travailler avec lui pour comprendre l'effet et ensuite l'améliorer ensemble et avec le temps Pierre viendrait à comprendre que l'information d'Erfinder était tout un sabotage intentionnel pour arrêter la recherche. Je suis tout à fait sûr que Pierre a perdu confiance en moi (mentionnant Brevet) avec toute la désinformation que Erfinder a posté de moi dans le premier sujet dont aucun n'a été traduit, et si Pierre a utilisé traduction google ça causerait encore plus de confusion comme ça fait un très mauvais travail de traduction de l'anglais aux français.
Ce que Erfinder a fait est une vieille tactique qui consiste à diviser pour régner. Vous devez tous vous rappeler comment Arron a fait la même chose pour se procurer de Eric Dollard pour lui-même.
Quoi qu'il en soit, que pouvons-nous faire d'autre alors aller de l'avant avec ce que nous avons. Peut-être que si Pierre voit que nous n'abandonnons pas et ne travaillons ensemble, Pierre viendrait à comprendre que tout ça était de la désinformation volontairement fait pour nous diviser, pour que nous abandonnons et nous nous séparons.
Alors, la question maintenant est: allons-nous laisser cela se produire? ou allons-nous rester et travailler ensemble?

Veuillez poster vos réponses véridiques car je suis sûr que Pierre lit ce qui se passe.

Sincères amitiés

I would say Mr. Cotnoir may have had a little visit ?  I hope he is aware that in this field of research, if a person doesn't release / disclose "Fully" a device that has true merit, that the safety of him,  especially his family by Gov. sources is in jeopardy.
Mr. Cotnoir, if you are reading this it would behoove you to "Fully" come out as the "Genie", so-to-speak has been released.
Also, nobody will be able to patent this device, only perhaps dissected parts and no money will be made on this as a whole,  after all look at all that are on the market now ?  58+ devices currently sitting in the basement of "Los-Alamo's labs."  : ]
There is a problem that goes with these secrets in a 3d reality and "Greed" is the biggest one, along with weaponization.
.
Mr. Cotnoir ?  Are you seeing lights in sky at night where you live ...there's your answer.

- All the best

"what can we do other then move forward with what we have." ?

MOVE forward... : ]

fr. Je dirais que M. Cotnoir a peut-être eu une petite visite? J'espère qu'il est conscient que dans ce domaine de recherche, si une personne ne libère pas / divulguer "entièrement" un appareil qui a du mérite, que la sécurité de lui, en particulier sa famille par les sources gouvernementales est en danger.
Monsieur Cotnoir, si vous êtes en train de lire ceci, il vous appartiendrait de "complètement" apparaître comme le "Génie", pour ainsi dire, a été publié.
En outre, personne ne sera en mesure de breveter cet appareil, seulement peut-être des pièces disséquées et aucun argent ne sera fait sur cet ensemble, après tout, regardez tout ce qui est sur le marché maintenant? Plus de 58 appareils actuellement installés dans le sous-sol des «laboratoires de Los-Alamo». :]
Il y a un problème qui va avec ces secrets dans une 3D vraiment et "Greed" est le plus grand, avec l'armement.
.
Monsieur Cotnoir? Est-ce que vous voyez des lumières dans le ciel la nuit où vous vivez ... il y a votre réponse.

- Bonne chance

  "Que pouvons-nous faire d'autre alors aller de l'avant avec ce que nous avons." ?

Avance... : ]



r2fpl

Quote from: listener191 on March 25, 2018, 12:00:42 PM
Hi r2fpl,

What is the diameter of the rotor that was in that stator?

Thanks

Regards

L192

fr.
Salut r2fpl,
Quel est le diamètre du rotor qui était dans ce stator?
Merci
Cordialement

Hi L192,

Stator: 173mm x 100mm

gotoluc

To everyone,
A new forum member Andy71 has been trying to post for some days but unfortunately new members need a moderators approval for their first posts and I only have moderator privileges in this topic and why I started it.  Andy71 has sent me the private message below. I don't think he knows of this new topic so I sent him the link to come here.

fr. À tous,
Un nouveau membre du forum Andy71 essaye de poster depuis quelques jours mais malheureusement les nouveaux membres ont besoin d'une approbation des modérateurs pour leurs premiers posts et je n'ai que des privilèges de modérateur sur ce sujet et pourquoi je l'ai commencé. Andy71 m'a envoyé le message privé ci-dessous. Je ne pense pas qu'il connaisse ce nouveau sujet, alors je lui ai envoyé le lien pour venir ici.

Hello
I am still not logged in by the moderator.
But I have read all posts.
I also suspected something was wrong with the information provided by Pierre Cotnoir.
I've been working on similar projects for a long time.
But please, tell everyone in the forum.
We will not give up !!!
We continue to develop.
There is a way to be independent.
Best regards Andy

fr.
Bonjour
Je ne suis toujours pas connecté par le modérateur.
Mais j'ai lu tous les messages.
Je soupçonnais également que quelque chose n'allait pas avec les informations fournies par Pierre Cotnoir.
Je travaille sur des projets similaires depuis longtemps.
Mais s'il vous plaît, dites à tous dans le forum.
Nous n'abandonnerons pas !!!
Nous continuons à développer.
Il y a un moyen d'être indépendant.
Cordialement Andy