Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!

Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of these Archives, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above.
You can visit us or register at my main site at:
Overunity Machines Forum

Norwegian Free Energy Think Tank

Started by KSJ2009, September 13, 2009, 01:33:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KSJ2009

Hmm... Rare greier.  Jeg skal se hvis jeg faar funnet ut av aarsaken, hvis ikke saa faar jeg lage en bruker navn for deg hvor du maa selv bytte epost addressen osl. etter du har logget deg inn.

KSJ2009

Passordet maa inholde minst seks tegn, kanskje det er det som er problemet?

dole

Men dere, kan vi ikke prate her?
Her er vi flere, kanskje litt annerledes :) men vi kan peke og diskutere,
Teste ut, komme med ideer, publisere. SÃ¥ er noe bra, oversetter vi det..

Da kan jeg først spørre, har noen prøvd å leke/skalere opp Dr. Stiffler?
”Koherent” (ikke helt enig i å utrykke) men ok, ?
Ellers opptatt om å replisere Kapanadze, dere?

Mvh
d.

KSJ2009

Joda, gaar helt sikkert fint og prate her ogsaa, men paa den "Norske" forumet, har vi alt etterlagt oss Nordmenn og kan lett snakke Norsk uten og maa forholde seg til denne delen av forumet.

Hadde ikke tenkt og kutte ut Overunity forumet, bare ha en norsk sted hvor vi kunne legge opp ide'er og sant vi faar fra nettet rundt. :)

Nabo00o

Ah, dette var jo morsomt. Jeg håpte jo at det kanskje kunne være noen norske eller skandenaviske relaterte grupper under Europa delen, og det var vist. Hmm, tja så lenge det ikke er forferdelig mange av oss gjør det sikkert ingen ting at vi diskuterer litt her, da kan det jo også hende at flere norske fra resten av forumet også dukker opp.

Er selv interessert i omtrent alt av hva jeg kan finne om fri energi og "over unity".
Jeg tror nok ikke at man kan skape energi ut av ingenting, men det er jo ikke det samme som å finne en ny kilde, som er utømmelig og tilgjennelig overalt. Faktisk så er det nettop dette den nyeste partikkel- og kvante fysikken forteller oss, at det eksisterer en utømmelig "flux" av energi og partikler som konstant forsyner alle de prossesene vi normal opplever som energiutveksling.

Selve ideen om å konservere energi blir ganske tåpelig sett i lys av dette, men så tenker eller veit jo de fleste som arbeider med thermodynamics heller ikke dette. Jeg vil si at ett stort problem med vitenskapen i dag (som også beviser at den tar feil til en viss grad), er at de forskjellige feltene den er delt opp i, ikke kan la seg forene eller fungere i lag.

Ble kanskje litt mye skriveri der, men det er sjeldent jeg har kunnet utrykkke tankene mine omkring dette pÃ¥ norskt, det gÃ¥r som regel pÃ¥ englesk  ;)

Hilsen Julian
Static energy...
Dynamic energy...
Two forms of the same.