Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!

Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of these Archives, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above.
You can visit us or register at my main site at:
Overunity Machines Forum

Norwegian Free Energy Think Tank

Started by KSJ2009, September 13, 2009, 01:33:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Low-Q

Jasså gitt, det er nordmenn i bresjen her også ja! Morro :)
Jeg har holdt på å "lure" magnetisme og gravitasjon i flere år, men "selvsagt" aldri lykkes. Jeg er relativt ofte innom her og sjekker om det er noe nytt og "bogus" der ute som krever litt oppmerksomhet.

Vidar

Nabo00o

Hei Vidar! Hyggelig med flere folk her!

Hvis du er interessert i gammelt "bogus", så anbefaler jeg at du søker på ordet 'Eckling'.
Helt siden jeg fikk høre om det har det fasinert meg, og jeg tror ikke den er så lett å motbevise, eller "debunke". Den kan både fungere som en mekanisk forsterker, eller en "lenzless" generator.

I tillegg er prinsippet bakom MEG'en veldig mulig å bruke i en vanelig motor (som det faksikt har blitt gjordt av en annen person, med patenter og det hele).

Julian
Static energy...
Dynamic energy...
Two forms of the same.

Nabo00o

Hei, lurer foresten på om det er noen her som har gjort eksprimenter med Avramenko-pluggen og en-leder overføring av elektrisitet? Det rykker mildt sakt ved fundamented til hele teorien bak elektrisitet og magnetisme.....

Julian
Static energy...
Dynamic energy...
Two forms of the same.

Kokkos

Noen her som har gjort noen realt forsøk med "skjerming" av permanentmagneter?

Low-Q

Skjerming av magneter er ikke noe problem. Problemet oppstår derimot når hensikten er å få en magnetmotor til å virke. Dessverre påvirker en magnetisk skjerm ikke bare magneten den skal skjerme, men også alle de andre magnetene. Det magnetiske feltet er en lukket og konservativ krets. Uten endringer i magnetens magnetstyrke skjer det heller ingen ting. En skjerm gjør ikke annet enn å endre flux-banen - også flux-banen til alle de andre magnetene.
Så svaret på sp.målet ditt er både ja og nei
:)