Overunity.com Archives is Temporarily on Read Mode Only!

Free Energy will change the World - Free Energy will stop Climate Change - Free Energy will give us hope
and we will not surrender until free energy will be enabled all over the world, to power planes, cars, ships and trains.
Free energy will help the poor to become independent of needing expensive fuels.
So all in all Free energy will bring far more peace to the world than any other invention has already brought to the world.
Those beautiful words were written by Stefan Hartmann/Owner/Admin at overunity.com
Unfortunately now, Stefan Hartmann is very ill and He needs our help
Stefan wanted that I have all these massive data to get it back online
even being as ill as Stefan is, he transferred all databases and folders
that without his help, this Forum Archives would have never been published here
so, please, as the Webmaster and Creator of these Archives, I am asking that you help him
by making a donation on the Paypal Button above.
You can visit us or register at my main site at:
Overunity Machines Forum

Steven Marks TPU Nachbau

Started by otto, December 29, 2006, 04:42:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

gyulasun

Hallo Rainer, 

Ich m?chte erw?hnen, dass 1N4007 Dioden bis zu ungef?hr Hundert Hertz nur gut sind. So denke ich, dass viel schnellere Dioden stattdessen verwendet werden m?ssen. Zum Beispiel, BYV26E, BYM26E, BYW53, MUR180, MUR420, vielleicht BY299, BY399 usw. Einige von diesen sind selten, um Typen jetzt zu finden. 

Ich verwende einen On-Line-Sprach?bersetzer f?r den deutschen Text, weil ich German aber Englisch nicht spreche.

Hier ist der englische Text:

Hi Rainer, 
I would like to mention that the 1N4007 diodes are good up to some hundred Hertz frequency. Thus I think that much quicker diodes must be used, instead. For example, BYV26E, BYM26E, BYW53, MUR180, MUR420, maybe BY299, BY399 etc. some of these are rare to find types now. 
I use an on-line language translator for the German text because I do not speak German but English.

Regards
Gyula

lancaIV

Hallo otto.
etwas "billigeres" aktuell mir nicht bekannt :
www.infracam.com.pt/index.html
vielleicht koennte ja das overunity.com-Forum ein portables Lab organisieren,
eventuell geleast oder Donation,
ein OU-THW,
Einsaetze werden in Zukunft wohl haeufiger nachgefragt werden !
Bereich:Thermal-Akkustik oder eben Fusions-Reaktor.

MfG
     dL

otto

Hallo alle,

@Lanca

kann leider nicht sehen was du meinst. Kann auch das Programm nicht instalieren.

Otto

crusty

Hallo Otto,

vielen Dank nochmal bez?glich der Spulendaten von neulich und nat?rlich auch f?r?s PDF!

Du hattest vor einiger Zeit bez?glich der Oszillatoren geschrieben das diese "was taugen" m?ssen und erw?hntest das Mannix meinte sie sollen mit Lampen sein.
Was meinst Du damit?
R?hren oder wirklich Lampen?
Bei elv.de gibt es unter der Art. Nr. 68-280-27 einen Sinus/Rechteck Generator in Wien / Robinson Schaltung der eine 12V/20mA Lampe zum einschwingen benutzt. Bauanleitung/Schaltbild ist dort als PDF abrufbar.

Welches Video soll ich mir ansehen?

Dank auch an Gustav22 f?r die ?bersetzung.

MFG Christian

RainerKa

Quote from: gyulasun on June 12, 2007, 08:14:54 AM
Hallo Rainer, 

Ich m?chte erw?hnen, dass 1N4007 Dioden bis zu ungef?hr Hundert Hertz nur gut sind. So denke ich, dass viel schnellere Dioden stattdessen verwendet werden m?ssen. Zum Beispiel, BYV26E, BYM26E, BYW53, MUR180, MUR420, vielleicht BY299, BY399 usw. Einige von diesen sind selten, um Typen jetzt zu finden. 

Ich verwende einen On-Line-Sprach?bersetzer f?r den deutschen Text, weil ich German aber Englisch nicht spreche.

Hier ist der englische Text:

Hi Rainer, 
I would like to mention that the 1N4007 diodes are good up to some hundred Hertz frequency. Thus I think that much quicker diodes must be used, instead. For example, BYV26E, BYM26E, BYW53, MUR180, MUR420, maybe BY299, BY399 etc. some of these are rare to find types now. 
I use an on-line language translator for the German text because I do not speak German but English.

Regards
Gyula

Hallo Gyula

Du hast Recht. Benutze deine Dioden.

You are right. Use your diodes

Gru? Rainer